אם תקבל את השינוי מהר יותר ותתחיל לפעול אולי תייצר יותר בקלות הכנסה פסיבית
העובדה הבסיסית מכולן של החיים בעולם שלנו כעת זו השינוי המתרחש בכל תחום.
ככלל, אנשים הם לא ששים לקבל מהפך. כל אדם בדרך כלל מתנגדים לו, ומעדיפים להישאר בתוך אזור הנוחות שלנו של מה שידוע ומקובל. זהו טבע האדם.
אם תקבל את השינוי מהר יותר ותתחיל לפעול אולי תייצר יותר בקלות הכנסה פסיבית.
אך זהו אף ידוע שמה שאתה מתנגד לו עדיין ימשיך, במיוחד כשמדובר כאן בדרך טובה יותר שזמנה הגיעה.
אנשים בהכרח מפחדים לגבי הצעות ושיטות שעלולים להביא לשינוי, מפעם לפעם אפילו על ידי בורות. הפחד של השינוי גרם ללעג על אודות האנשים הכבירים ביותר בהיסטוריה שלנו.
סוחרים ש הייתה בבעלותם חנויות קמעוניות מיושנות ראו ירידה בבתי עסק שיש ברשותם. אלו נאבקו פוליטית, ע"י פיתוח שדולה עבור זכותם לעשות דברים בשיטה של הישנה. למרות שהיה זמן אשר בו אלו הצליחו להוציא את אותה בתי הכלבו של גרנט אל מחוץ לחוק במספר מדינות. במידה וקיימת אפשרות מוצלחת בהרבה יותר היא תימשך.
התעשייה של שיווק רשתי זו עוד בשלביה הראשונים אמנם ניתן לראות אפילו בעשור האחרון אחר המהפך שחל בתעשייה ואת קצב הצמיחה האדיר שלה. מי שיידע לנצל את זה ייצר הכנסה פסיבית די מהר.
כאשר הזכיינות היתה טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית בבתי עסק, ואף היא נפגשה יחד עם התנגדות. במספר עיתונים ומגזינים הוגדרה הדרך החדשה כמרמה והונאה.
סיפורים של אנשים שאיבדו את החסכונות שלהם בזיכיונות לרשת מסוימת היו בכל חלק. היה ניסיון ממשי כדי להפוך את הזכיינות לבלתי חוקית.
כעת "ההונאה" הזאת אחראית לרוב המכירות הקמעונאיות בצפון אמריקה, עם עסקאות של למעלה מטריליון דולר אמריקאי בתקופה בארה"ב בלבד.
בעלי מקצוע רבים טוענים שהתעשייה של שיווק רשתי עומדת לשנות אחר חוקי המשחק והיא הגל הבא של השיווק.